معرفی 37 مدل ریمل ( باکیفیت ) برای حالت دهی و فرم دهی به انواع مژه ها

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

  • 23 مهر 1399
  • 0 نظر
  • admin

ریمل چیست؟

برای بسیاری از ما ، ریمل مژه و ابرو یک کیف آرایش ضروری است ، با این وجود آیا شما تاکنون به این که ریمل واقعاً چه کار می کند و چگونه کار می کند فکر کرده اید؟

هزاران مارک و نوع مختلف وجود دارد، هر کدام ادعاهای بازاریابی خاص خود را دارند. به این معنی که دانستن بهترین ریمل برای مژه ها با بودجه یا موقعیت مناسب شما گیج کننده است.
بیایید با یک تعریف سریع و ساده از ریمل مژه و ابرو شروع کنیم.

ریمل از رنگدانه های سیاه تشکیل شده است که توسط یک پلیمر به هم متصل شده و توسط واکس ها یا روغن های مختلف ضخیم می شود. بیشتر ریمل ها حاوی رنگدانه ، پلیمر، ماده ضخیم کننده و مواد نگهدارنده هستند و هدف از ریمل مژه ها ، تشدید مژه های طبیعی، تیرگی ، بلند و ضخیم شدن مژه ها است و توجه بیشتری را به چشم ها جلب می کند.

نقش رنگدانه ، پلیمر و ماده ضخیم کننده

از رنگدانه هایی برای مژه های شما استفاده می شود که معمولاً سیاه یا قهوه ای تیره است، اما رنگ های دیگر ریمل مژه و ابرو نیز وجود دارد.

نقش پلیمر این است که هر مژه را می پوشاند و قوام بیشتری به آنها می بخشد ، در حالی که آنها را طولانی تر می کند. اما پلیمر باعث می شود ریمل ها چسبناک باشند.

ماده ضخیم کننده که با استفاده از واکس، و یا روغن هایی مانند پارافین، کارنابوآ، موم نخل یا کنجد، اکالیپتوس و … باعث ضخیم شدن مژه ها می شوند.

ریمل ها دو نوع مختلف دارند :

قابل شستشو در مقابل ضد آب
ریمل های قابل شستشو با محتوای آب بیشتری ساخته می شوند ، بنابراین برداشتن آنها راحت تر است. ریمل های قابل شستشو روی مژه ها انعطاف پذیری بیشتری دارند ، به این معنی که برای سلامت مژه های شما بهتر هستند (اگر فکر می کنید سلامت مژه چیز واقعی نیست ، پس هرگز مشکل غیر مفرح از دست دادن مژه را نداشته اید).

فرمول های قابل شستشو اجازه می دهند مژه ها هنگام لمس ، آزادانه و مستقل از یکدیگر حرکت کنند. ریمل قابل شستشو را می توان با آب پاک کرد،  هرچند هر نوع پاک کننده آرایش هم توصیه می شود. نکته منفی در مورد ریمل های قابل شستشو این است که ، چون به طور کامل خشک نمی شوند ، می توانند اثرات تیره ای از محصول را روی پلک پایین شما برجای بگذارند و اطراف چشم های شما را لک بزنند.

ریمل ضد آب چگونه کار می کند؟

ریمل های ضد آب، آبگریز هستند، به این معنی که آب را دفع می کنند و در آن حل نمی شوند. روغن فوق العاده آبگریز است ، بنابراین بیشتر ریمل های ضد آب در مقایسه با محصولات پایه آب حاوی مقدار زیادی موم یا روغن هستند. ریمل های ضدآب تمایل به خشک شدن و اتصال مژه ها به یکدیگر دارند که این امر گاهی باعث کشیدن ریشه و از بین رفتن مژه می شود

ریمل های ضد آب مقدار آب کمتری دارند و بعضی از آنها اصلاً فاقد آن هستند و باعث ماندگاری آنها از طریق عرق ، باران ، اشک یا رطوبت از هر نوع می شود.

اما هر علامتی از ریمل ضد آب در مقایسه با لکه های ریمل قابل شستشو بسیار سبک تر و کمتر قابل مشاهده است و اغلب به جای لکه مانند سایه به نظر می رسد. با این حال ، از آنجا که ریمل مایع، ضد آب ساخته شده است ، مهم است که برای پاک کردن آرامی مژه و جلوگیری از بین بردن مژه ، از پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا پاک کننده روغن استفاده کنید. در غیر این صورت خیلی سعی می کنید مژه های خود را از بین ببرید.

چگونه ریمل بزنیم و به کدام شکل برس نیاز داریم؟

قسمت مهم دیگر ریمل این نیست که ریمل از چه ساخته شده است بلکه نحوه استفاده از آن است.

هر ریمل وعده ای متفاوت می دهد: بلند کردن ، حجم دادن ، جدا کردن ، پیچ خوردن ، واقعاً هر چیزی که فکرش را بکنید و ریمل های مختلف فرمول های منحصر به فردی برای جلوه های مربوطه دارند. نوع برس  مورد استفاده برای اطمینان از اینکه هر کدام از ریمل هایی که استفاده می کنید به طور مساوی استفاده شده و مژه های شما را به درستی می پوشد بسیار مهم است. بسته به اینکه اولویت شما بلندتر ، تیره یا ضخیم تر شدن مژه، یا فقط کمی از هر سه مورد باشد ، باید نوع برس را متناسب با نیاز خود در نظر بگیرید.

چند نوع برس ریمل وجود دارد :

1 – برس ضخیم

کاربرد این نوع برس برای پر پشت و ضخیم کردن (حجم دهندگی) مژه ها به کار میرود. این ریمل خاصیت حجم دهندگی ندارند و برای کسانی که به دنبال ریمل با حجم دهندگی بالا میگردنند مناسب نیست.

2 – برس باریک و صاف

برس باریک و صاف برای بلندکنندگی و کاور کامل استفاده میشه و برای کسانی که مژه کوتاه دارند مناسب هست.

3 – برس منحنی

برس منحنی برای فر کردن مژه ها استفاده میشه و برای کسانی که مژه های بلند دارند بسیار مناسب هست.

4 – برس مخروطی

برس مخروطی برای کسانی که به مدل چشم گربه ای علاقه دارند مناسب می باشد ، چون حالت نشستن ریمل روی مژه های متناسب با خط چشم گربه ای می باشد.

5 – برس S شکل

برس S شکل هم حجم دهنده هست و هم بلند کننده و برای تمامی مژه کاربرد دارد.

6 – برس ساعت شنی

برس ساعت شنی برای فرم دهی و بلند کنندگی مژه های گوشه بیرونی مناسب هست.

7 – برس مارپیچی

برس های مارپیچی برای حجم دهندگی و حالت دهی به مژه ها کاربرد دارند.

 

آیا لازم است از پرایمر مژه استفاده کنم؟

اینها از نظر طول مژه ها ، مژه های شما را طولانی و ضخیم می کنند ، اما رنگدانه مشابه ریمل ندارند. اکثرا پرایمرهای مژه سفید هستند و به عنوان پایه ای برای قرار دادن ریمل رنگی خود عمل می کنند. پرایمرهای مژه معمولاً دارای گرزهای بلندتر و شانه مانند تری هستند که مژه های شما را از هم جدا می کند و آنها را برای ریمل آماده می کند ، که ممکن است نیاز به خرید دو ریمل جداگانه را از بین ببرد.

نحوه پاک کردن ریمل

اگر می خواهید در طی چند سال مژه ای برای شما باقی بماند ، پس برای برداشتن ریمل چند ثانیه بیشتر لازم است. ریمل مژه و ابرو کشیدن و استفاده نکردن از یک محصول پاک کننده می تواند به راحتی مژه ها را بیرون آورده و به ریشه آسیب برساند ، به طور بالقوه رشد مجدد را سخت تر کرده یا آن را کاملا متوقف می کند. نکته اصلی که هنگام برداشتن ریمل باید به آن توجه داشته باشید این است که باید آن را در حالی که هنوز روی مژه هایتان است خراب کرد تا پاک شدن آن فشار کمتری به مژه ها وارد کند.

پیشنهاد ما این است که ابتدا با استفاده از یک دستمال مرطوب کننده آرایشی، تمام صورت را پاک کنید به جز مژه ها، سپس به آرامی یک پاک کننده روغن به مژه هایتان بزنید تا ریمل شکسته شود و با استفاده از دستمال مرطوب همه آرایش را پاک کنید. سپس صورتتان را با آب گرم و پاک کننده مناسب بشویید. اگر پاک کننده روغن در اختیار ندارید ، یک دستمال مرطوب مرطوب نیز کافی است. فقط آن را برای چند ثانیه روی مژه های خود نگه دارید تا قبل از پاک شدن وقت آن را داشته باشند تا محصول از بین برنده را جذب کنند.

 

لیست محصولات منتخب
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل BB Express

آرایش چشم از زمان قدیم تا به حال یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش‌ها برای زیبایی صورت به حساب امده است. این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت دادن ما به آرایش چشم بوده و یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد استفاده از ریمل برای فرم دادن به مژه‌ها است.ریمل حجم دهنده کالیستا مدل BB Express در حجم 6 میلی‌لیتر عرضه شده است.. ترکیبات آن گیاهی و دارای الیاف طبیعی و ضدآب می‌باشد و دارای ماندگاری بالا بوده و همراه با عدم ریزش در چشم کاربری آسانی برایتان دارد می‌باشد.
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل الیزاموتیک مدل El001 مجموعه 2 عددی

ریمل الیزاموتیک مدل volume & long lashes در بسته 2 عددی و حجم 9 میلی‌لیتر عرضه شده و دارای فرمولاسیون 100 % ایتالیایی از بهترین مواد اروپایی است که در پوکه‌های ساخت آلمان پرشده و بسته‌بندی شده است. این بسته شامل دو عدد ریمل به‌صورت حجم‌دهنده و احیا کننده بوده و شما را تا مدت‌ها از خرید ریمل بی‌نیاز می‌کند. این ریمل‌ها دارای کراتین هستند و پارابن و کربن سیاه ندارند. از این ریمل‌ها می‌توانید به‌صورت روزانه استفاده نمایید. اگر به آرایش چشمان خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید از محصولی باکیفیت استفاده کنید، به شما این محصول را پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده این لی مدل Intense Volumising

ریمل این‌لی مدل «Intense Volumising» حاوی خرده‌مژه‌هایی است که در حجیم شدن مژه‌هایتان سهم عمده‌ای دارد. این محصول با داشتن برس مویی از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده است و از چسبیدن مژه‌ها به هم خود داری می‌کند و برای آن دسته از افرادی که مژه‌های کوتاه و توخالی دارند مناسب است. رنگ مشکی این ریمل با پوشش کامل و یکدست کردن رنگ مژه ها ضخامت آن ها را افزایش می دهد. بافت سبک این ریمل علاوه بر عدم ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه ها، از ریزش مواد ریمل در اطراف چشم جلوگیری می کند.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل سه کاره مای مدل Infinite

ریمل‌ها در سه نوع بلند‌کننده، حجم‌دهنده و حالت‌دهنده توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار معرفی شده‌اند. شرکت «مای» محصولی را به بازار عرضه کرده که با نام «Infinite» شناخته شده و این سه نوع خاصیت را با هم در یک محصول جای داده است. مای (MY) برندی ایرانی است که توانسته در میان مشتریان خاص خود، جایگاهش را پیدا کند و محصولاتی را به بازار ارائه کند که همگام با نیاز مصرف‌کنندگان باشند. این محصول با برسی متفاوت برای فرکردن مژه نیز کاربرد دارد و حجم قابل‌توجهی به مژه‌هایتان می‌دهد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Flash Scandale Eyes

مشخصات

  • سایر مشخصات
    حجم دهنده
  • بلند کننده
  • حالت دهنده
  • جدا کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    12 میلی‌لیتر
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume در حجم 14 میلی‌لیتر عرضه شده و به پرپشت شدن مژه‌های شما کمک می‌کند. این ریمل دارای حداکثر حجم دهی به مژه بوده و بدون ایجاد حالت چسبندگی بین مژه ها به زیبایی هرجه تمام‌تر مژه‌های شما کمک می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این ریمل می‌توان به ضد ریزش و سیاهی زیر چشم ، پاک شدن آسان با محلول های پاک کننده آرایش و ماندگاری بالا اشاره کرد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل دبی مدل volume extra

این ریمل محصولی منحصر به فرد از برند ایتالیایی دِبی می باشد. این ریمل دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است که حجم زیبایی به مژه های شما می بخشد. این محصول بادوام و دارای ماندگاری طولانی مدت است ودر طول روز حالت زیبای مژه ها را حفظ می کند. ریمل حجم دهنده دِبی مدل Volume Extra با ترکیبات منحصر به فرد خود، تاثیری عمیق بر روی مژه ها داشته و نگاهی نافذ را به شما هدیه می کند. ترکیبات Triple Carbon Black این ریمل رنگ مشکی خالصی به آن می بخشد که برای افرادی که تمایل به داشتن مژه های تیره دارند کاملا ایده آل است. حجم دهندگی فوق العاده این ریمل باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. برس این ریمل به گونه ای طراحی شده که مژه ها را به طور جداگانه حالت می دهد و از چسبندگی آن جلوگیری می کند. این برس ریمل را به طور یکنواخت از ریشه تا نوک مژه ها پخش می کند و ظاهری طبیعی به آن ها می دهد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Luxurious

ریمل حجم دهنده مای سری Black Diamond مدل Luxurious در حجم 15 میلی‌لیتر عرضه شده و به زیبایی هرچه تمام‌تر چشمان شما کمک می‌کند. از ویژگی‌های این ریمل می‌توان به جداکننده مژه‌ها ، مشکی کننده و برس باریک با استفاده آسان اشاره کرد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour Max Definition

این محصول با ماندگاری بالای 16 ساعت برای استفاده در طول روز مناسب است و با برس ژله‌ای که دارد، به تفکیک مژه‌ها کمک کرده و از چسبیدن مژه‌ها به هم خودداری می‌کند. داشتن چشم‌های حساس یا استفاده از لنز، ما را از به کاربردن هر لوازم آرایشی منع می‌کند. بورژوا با در نظر گرفتن این مسئله این ریمل را تولید کرده است.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل MAX

مشخصات

  • سایر مشخصات
    – دارای خاصیت ضد آب
  • – داری فرمولاسیون گیاهی
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده بی یو مدل Volume Now

این محصول علاوه‌بر پوشش‌دهی کامل مژه‌ها، حجم قابل توجهی به مژه می‌دهد. انتخاب نوع صحیح ریمل و استفاده‌ی به‌اندازه و صحیح آن اهمیت زیادی دارد تا مژه‌ها ظاهری زیباتر و طبیعی داشته باشند. با توجه به فرم مژه‌ها و نیاز‌های مختلف افراد ریمل‌های متنوعی تولید شدند که حجم‌دهنده، پرپشت‌کننده و بلندکننده هستند و با برس‌های متنوع خود تغییر چشمگیری در حالت و فرم چشم می‌دهند. ریمل حجم‌دهنده‌ی «بی‌یو» (BeYu) مدل «Volume Now» با حجم 12 میلی‌لیتر و با رنگ مشکی، علاوه‌بر حجم‌دهی زیاد به مژه‌ها، برای افرادی که چشم‌های حساس دارند مناسب است.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

ریمل‌ حجم دهنده«I Love Exterme Volume» دارای یک برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچک‌تر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانه‌های بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژه‌ها را افزایش دهد. ریمل‌های حجم دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. این ریمل از نوع ریمل‌های معمولی بوده و به‌راحتی با آب و پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حالت دهنده INLAY مدل Exreme Length

داشتن مژه‌های بلند و حالت‌دار برای هر خانمی در الویت قرار دارد و با استفاده از لوازم آرایشی متناسب با چشم می‌تواند زیبایی چشمانش را به رخ بکشد. ریمل جزو پرکاربردی‌ترین لوازم آرایشی چشم است که مژه‌های شما را بلند و پر نشان می‌دهد. ریمل این‌لی مدل «Exreme Length» با برس ژله‌ای مژه‌هایتان را بلند و حالت‌دار می‌کند.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده مای مدل Gorgeous Eyes

مشخصات کلی

  • پارابن
    ندارد
  • حجم
    14 میلی لیتر
  • ضد آب
    خیر
  • سایر توضیحات
    – جداکننده مژه‌ها
  • – مشکی کننده
  • – برس باریک با استفاده آسان
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Crazy Volume

ریمل مدل «I Love Extereme» از نوع حجم‌دهنده و دارای برس انعطاف‌پذیر بوده که از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند. این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر، حجم قابل توجهی به مژه می‌دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ژل حالت دهنده ابرو و مژه گلدن رز مدل 1221

ژل حالت دهنده ابرو با بافت ژله‌ای حالت شفاف دارد و فاقد رنگ است. این ریمل بدون رنگ، دارای فرمولاسیون ویژه جهت مرتب سازی و حالت دهی به ابرو ها ساخته شده است این ژل مولتی ویتامین میباشد وحاوی ریز دانه های ویتامین نیز میباشد که نه تنها باعث ریزش ابرو و مژه های شما نمیشود بلکه به نوعی تقویت کننده ی آن ها نیز هست. و از آنجایی که فاقد رنگ می باشد سبب میشود آرایش کاملا” طبیعی و زیبا به نظر برسد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

برس فیبری و انعطاف‌پذیر این ریمل ویژه، قابلیت حجم بخشیدن به مژه‌ها را ساده تر کرده و حجم دلخواهی را به مژه‌های شما می‌دهد. این ریمل با قابلیت حجم‌دهی مژه‌ها را بسیار خوش‌حالت خواهد کرد. قبل از انتخاب ریمل، نوع مژه‌ها و حالت چشمانتان را بشناسید تا در انتخاب دچار تردید نشوید و شاهد تاثیر بالای آن روی مژه‌هایتان باشید.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده ریمل لندن مدل Scandal Eyes Lycra Flex

مشخصات محصول

مشخصات کلی

  • پارابن
    ندارد
  • حجم
    12 میلی لیتر
  • ضد آب
    خیر
    • صادر کننده مجوز
      سازمان غذا و دارو
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده میبلین مدل Volum Express Colossal 100 Percent Black

ریمل «Colossal volume Express» برند «میبلین» (Maybelline) تا نُه‌برابر به مژه‌ها حجم می‌دهد و تاثیری شگفت‌انگیز به چشم‌ها می‌بخشد؛ حتی بیشتر از زمانی‌که از مژه‌ی مصنوعی استفاده می‌شود. ریمل حجم‌دهنده‌ی کولوسال ولوم اکسپرس تارهای مژه را مشکی و حجیم می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که مژه‌های نازک و کم‌پشت دارند. برس نسبتا بزرگ این ریمل، تفکیک مژه‌ها را امکان‌پذیر می‌کند و به همین دلیل با وجود ضخیم‌ترشدن مژه‌ها، اجازه‌ نمی‌دهد به یکدیگر بچسبند و ظاهری طبیعی به مژه می‌بخشد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Mega Volume Collagene 24H

مشخصات کلی

  • حجم
    9 میلی لیتر
  • ضد آب
    خیر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – ماندگاری 24 ساعته
  • – حاوی کلاژن
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون مدل Lash Duplicator

آرایش چشم از زمان قدیم تا به حال یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش‌ها برای زیبایی صورت به حساب امده است. این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت دادن ما به آرایش چشم بوده و یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد استفاده از ریمل برای فرم دادن به مژه‌ها است. مژه‌ها یکی از اصلی‌ترین قسمت‌هایی هستند که به زیبایی چشم می‌افزایند. ریمل حجم دهنده و بلند کننده شون Lash Duplicator حجم 11 میلی‌لیتر عرضه شده و حاوی روغن بادام است. این ریمل دارای برس مناسب بوده و حجم دهنده و بلند کننده است.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده ایزادورا سری Big Bold شماره 10

ریمل مژه‌ی شماره 10 سری «Big Bold» از برند «ایزادورا» (Isadora) خاصیت حجم‌دهندگی و پرکنندگی دارد و حجم مژه‌هایتان را چندین برابر اندازه‌ی طبیعی می‌کند و حجم‌دهندگی فوق‌العاده زیاد آن را به یک ریمل عالی تبدیل کرده است. رنگ مشکی و بسیار زیبای ریمل ایزادورا چشم‌ها را زیباتر و روشن‌تر می‌کند و با هر رنگ و نوعی از آرایش قابل‌استفاده است؛ همچنین دانه‌های کربنی موجود در ریمل ایزادورا باعث مشکی‌تر شدن و قوی‌تر شدن این ریمل می‌شوند. ایزادورا ضدآب است و در برابر تعریق و شست‌وشو از خود مقاومت نشان می‌دهد؛ به‌طوری که حتی می‌توانید از ریمل ایزادورا در استخر هم استفاده کنید.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده بل مدل B100

ریمل بل آبی حجم دهنده BIG LASH با برسی مخروطی با الیاف حجم‌دهنده دارد که به صورت ویژه برای بدست آمدن بیشترین حجم ممکن طراحی شده است . ریمل bell برای ایجاد حجمی فوق العاده و بدون ایجاد چسبندگی مناسب است و بدون تجمع مایع ریمل روی مژه‌ها، آن‌ها را حجیم و پرپشت می‌کند. همه‌ی افراد دوست دارند مژه‌هایی بلند و پرپشت داشته باشند و همیشه به دنبال راه‌ حلی خوب مثل یک ریمل عالی می‌گردند تا نتیجه‌ی دلخواهشان را به دست آورند. ریمل بل آبی حجم دهنده با فرمول عملکرد دوگانه نه تنها حجم، بلکه طول مژه ها را نیز افزایش می دهد .

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل بورژوآ مدل Twist Up The Volume Ultra Black

ریمل بورژوا مدل «Twist Up The Volume Ultra Black» با ماندگاری بالا و رنگ فوق‌العاده مشکی نیاز مشتریان را سنجیده و با داشتن یک برس اما با عملکرد متفاوت نظر اکثریت را به خود جلب کرده است. این محصول با یک برس اما با دو حالت مختلف طراحی شده است، به طوری‌که سر آن را با یک پیچش چرخانده و فرم برس تغیر می‌کند که دارای عملکرد متفاوت روی مژه خواهد بود. برس این محصول از نوع ژله‌ای است و از چسبندگی مژه‌ها به هم خودداری می‌کند، به‌صورت یکدست در سطح مژه‌هایتان پخش می‌شود.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

ريمل حجم‌ دهنده‌ ی دوسه مدل پانک، با دارا بودن برس مخروطي و بزرگ، می تواند تک تک مژه ها را از هم جدا کرده و علاوه بر حجم، طول مژه ها را افزایش دهد. ریمل پانک با ساختار سبک و کرمی، مژه ها را به سمت بالا می کشد و باعث فر خوردن مژه ها به بالا می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پخش نشدن، پوسته پوسته نشدن و عدم چسبیدن مژه ها اشاره کرد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده رومانس مدل DR-01

مشخصات کلی

  • حجم
    13 میلی لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    – حجم دهی فوق العاده
  • – با فرچه جدید
  • – شستشوی راحت و آسان
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour با درب مسی

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Volume Glamour با داشتن موم طبیعی در انعطاف پذیری مژه‌ها نقش داشته است و مژه‌ها را خشک نکرده تا سنگینی و خستگی روی پلکتان احساس نکنید. استفاده از این محصول باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر به نظر برسد. این ریمل ضخامت مژه‌ها را بیشتر کرده و آن را مشکی‌تر از حالت عادی خود نشان می‌دهد که همین امر در گیرا کردن چشم‌ها تاثیر زیادی دارد. . ریمل در مسی بورژوآ مدل «Volume Glamour» و با قابلیت حجم‌دهی تا 50 درصد مژه‌هایی پرپشت را شاهد خواهید یود و برای خانم‌هایی که مژه‌های کم‌پشت و کوتاهی دارند گزینه مناسبی خواهد بود.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز

آرایش چشم از زمان قدیم تا به حال یکی از اصلی‌ترین نوع آرایش‌ها برای زیبایی صورت به حساب امده است. این امر نشان‌دهنده‌ اهمیت دادن ما به آرایش چشم بوده و یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد استفاده از ریمل برای فرم دادن به مژه‌ها است. مژه‌ها یکی از اصلی‌ترین قسمت‌هایی هستند که به زیبایی چشم می‌افزایند. ریمل گلدن رز مدل اسموکی لشز در حجم 10 میلی‌لیتری عرضه شده و از ایجاد ماسیدگی بر روی پوست جلوگیری می‌کند. .رنگدانه های کاملا مشکی ریمل اسموکی لشز گلدن رز ترکیبی بسیار مناسب برای آرایش های دودی چشم است.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده میشا شماره 01

مشخصات کالا

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی
  • قابلیت‌های ابزار
    ضد آب
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • حجم
    10 میلی‌لیتر
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Bold Volume

مشخصات کلی

  • – ریمل حجم دهنده
  • – پرپشت کننده
  • – بلند و خوش حالت کننده مژه ها
  • – حاوی رنگدانه های غلیظ و مشکی
  • – ماندگاری مناسب
  • – برس مویی
  • – بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در ساخت و ترکیبات
معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل گلدن رز مدل اینفینیتی

ریمل اینفینیتی گلدن رز با قابلیت بلند کنندگی ، حجم دهندگی و حالت دهندگی بالای خود به شما این قابلیت را میدهد که مژه هایی مطابق با میل خود داشته باشید.به علاوه رنگ دانه های بسیار مشکی استفاده شده در این ریمل مژه های بی رنگ را کاملا مشکی و پر زنگ میکند.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده بورژوآ مدل Clubbing Ultra Black

این ریمل دارای برسی دو طرفه با موهایی نرم و انعطا‌پذیر است و با توجه به حجم‌دهندگی فوق‌العاده و ماندگاری خوب این ریمل، برای مهمانی شب انتخاب بسیار مناسبی است. کمپانی بورژوآ ریمل «Clubbing ultra Black» را با حجم 9 میلی‌لیتر به بازار جهانی عرضه کرده است و ازجمله ریمل‌های باکیفیتی است که علاوه بر حجم دادن و بلندکردن مژه‌ها از چسبیندن آن‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌کند و به چشمان گیرایی طبیعی‌تری می‌بخشد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده ریمل لاندن مدل Scandaleyes Lycra Flex شماره 001

ریمل حجم دهنده لاندن مدل Scandaleyes Lycra Flex شماره 001 فوق العاده حجم دهنده و بدون ایجاد توده بر مژه ها است و برای کسانی که مژه‌های کم‌پشت دارند انتخاب فوق‌العاده‌ای است. ای ریمل دارای بافتی فوق العاده سبک بوده که امکان استفاده از ریمل را به دفعات جهت افزایش حجم دهی بیشتر به مژه ها فراهم می آورد. برس این محصول حداکثر حجم مواد ریمل را برای حجم دهندگی فوق العاده به مژه ها، روی خود جای می دهد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل بلند کننده کاپریس سری Regard Glamour مدل Drama

برس مویی و پرپشت ریمل کاپریس به ایجاد مژه‌هایی زیبا، طبیعی و پر کمک بسزایی می‌کند و شکل سری آن باعث می‌شود بتوانید مژه‌های گوشه‌های چشمتان را هم به‌خوبی ریمل بزنید و حالت دهید. ریمل کاپریس حاوی عصاره «جوجوبا»مرطوب کننده و محافظت کننده مژه‌ها است  و به بازسازی، تقویت و ضخیم‌کردن مژه‌ها کمک فراوانی می‌کند. مدل Drama برای افرادی که از لنز استفاده می‌کنند و تمامی افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند بهترین انتخاب است.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده اسنس مدل Get Big Lashes Volume Curl

برس بزرگ و منحنی شکل ریمل حجم دهنده اسنس مژه‌هایتان را خوش‌حالت و حجیم کرده همچنین فرچه های این برس نزدیک به یکدیگر قرار گرفته اند تا مژه های شما را به خوبی تفکیک کرده و ضخیم کند در نتیجه با برس منحنی شکل خود فرم زیبایی به مژه‌هایتان می‌دهد. ریمل اسنس مدل «Get Big Lashes Volume Curl» از نوع حالت‌دهنده‌ است که برس مخصوص آن برای ضخیم‌تر کردن مژه کاربرد دارد و ماندگاری بالای آن برای استفاده روزانه موثر خواهد بود.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

ریمل حجم دهنده بل مدل SUPER BLACK

ریمل بل با داشتن برس مویی از نوع ریمل‌های حجم‌دهنده است که علاوه برحالت دار کردن مژه ها از چسبیدن آنها بهم جلوگیری میکند. ریمل حجم دهنده بل دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی است که باعث افزایش حجم و طول مژه ها می‌شوندریمل بل سبب تقویت مژه های و جلوگیری از ریزش آن ها میشود. این محصول دارای بافت بسیارسبکی می باشد که علاوه بر عدم ایجاد احساس سنگینی بر روی مژه ها ، از ریزش مواد ریمل در اطراف چشم جلوگیری می کند. رنگ مشکی این ریمل با پوشش کامل و یکدست کردن رنگ مژه ها ضخامت آن ها را افزایش می دهد. ریمل با ساختار ابریشمی و ترکیبات تقویتی موجب حجم دهندگی و پر پشت شدن مژه ها می شود. این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و کیفیت فوق العاده ای را دارا می باشد.

معرفی 37 مدل ریمل باکیفیت برای حالت دهی و فرم دهی به مژه ها

برس ریمل پرگاس مدل PRO1 مجموعه 6 عددی

زمانیکه از ریمل استفاده می‌کنیم شاید خیلی از ما به این مشکل برخورد کرده باشیم که مژه‌هایمان حالت چسبندگی پیدا کند و گاها جهت اینکه مژه‌هایمان را از هم جدا کنیم از سوزن و یا هر وسیله‌ی نوک تیز دیگر استفاده می‌کنیم اما امروزه برای سهولت در این‌کار از برس ریمل پرگاس استفاده کنیم. این برس نه تنها جهت جداکردن و باز کردن مژه‌ها استفاده می‌شود بلکه می‌توانید با این ابزار به مژه‌هایتان حالت بدهید و حتی برای شانه زدن ابروهایتان کاربرد دارد. برس ریمل پرگاس با تمامی کاربردهایش توانسته جایگاه ویژه‌ای بین مشتریان خود پیدا کند و با توجه به فضای کمی که اشغال می‌کند به راحتی در کیف آرایشی‌تان جای داده می‌شود.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

37 مدل بهترین مارک شامپو ضد ریزش و تقویتی

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید از شستشوی مو خود بدون نگرانی در مورد آسیب رساندن به آن […]

37 مدل بهترین کرم ضد چروک صورت ایرانی و خارجی

چرا می خواهید روند پیری را کاهش دهید؟ زیبایی ناشی از اعتماد به نفس درونی است. و هیچ احساسی بهتر […]

معرفی 37 مدل کانسیلر فوق العاده باکیفیت

هر آنچه درباره کانسیلرها باید بدانید وقتی نوبت به آرایش می رسد ، کانسیلر مادرخوانده پری هر دختری است. از […]

معرفی 37 مدل ضد آفتاب ایرانی و خارجی با پوشانندگی بالا

چرا باید از ضد آفتاب استفاده کنید؟ 1 – محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش مضر لایه ازن که به […]

37 مدل بهترین کرم دور چشم در سال 2021

فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟   تبلیغات بسیاری وجود دارد که کرم های چشم را ستایش می کنند […]

تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده چیست و به کدام یک نیاز دارید؟ آب در اطمینان از سلامت ، صاف بودن […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه